Turundus, reklaam ja kommunikatsioon

Aruteluala nimesilt
Soovitame mõelda oma teemaala nime sildi loomisele. Festivali külastajaid on erinevaid, kuid nö „jalutajatele“ olete siis paremini nähtavad ja kui nimi kõnetab, astuvad arutelu juurde kuulama-osalema. Aruteluala nimesildi ja programmide esitamise kohta mõned ideed eelmise aasta festivalilt: https://plus.google.com/photos/117956383673552152573/albums/6152825467118230481 Mida loomingulisem ja eristuvam, seda parem!

Materjalide jagamine
Reklaammaterjale, flaiereid, raamatuid, voldikuid, õhupalle jm meeneid palume Arvamusfestivali alal mitte jagada. Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda meeneid ja trükiseid, aruteludega seotud materjale.

Aruteluala Facebook’i üritus
Kui olete loonud enda alale FB ürituse, postitage sinna päeva jooksul näiteks 2-3 pilti, mis pakuvad teie fännidele kõige rohkem huvi. Kindlasti ärge postitage liiga tihedalt! Soovitame võimalusel pildistada toimunud arutelu ja seal osalenud inimesi ning pilte hiljem oma ürituse ja organisatsiooni lehtedel jagada. Sotsiaalmeedias oma teemade kohta postitusi tehes soovitame kasutada Arvamusfestivali hashtagi #arvamusfestival.

Meedia
Arvamusfestivali meediatiim on teie programmist väga huvitatud juba enne festivali. Otsime uudseid vaatenurki, uusi nägusid ja põnevaid teemasid, millest krjutada oma blogis ning ka ajakirjanduses. Julgustame palavalt meie meediatiimiga kontakteeruma ja oma teemasid välja pakkuma: kristin.rammus@arvamusfestival.ee

Meediakanalid on oma alade ja vabaõhustuudiotega loomulikult esindatud ka Paides kohapeal. Samuti on kohapeal üle 50 ajakirjaniku, kes teevad reportaaže. Olge valmis ka selleks, et teie arutelu võib huvi pakkuda festivali blogijatele.

Pildid
Festivalil on oma fotograafide meeskond, aga need tublid inimesed kindlasti igale poole ei jõua. Haarake võimalusel enda meeskonda üks hea pildistaja!