Kuidas oma sihtrühma teavitada?


Soovitused

  • Juba aprillis leppige kokku, kes kuuluvad aruteluala korraldavasse koostöögruppi ning kes vastutab ala kommunikatsiooni ja turunduse eest.
  • Parim viis info edastuseks on teie organisatsiooni trüki- ja/või e-väljaanded, Facebooki leht, Twitter, list, infokiri, koduleht, meedia ja teised kanalid. Tutvustage oma Arvamusfestivali ala aruteluteemat ja tegemisi organisatsiooni suvepäevadel vm enne festivali toimuvatel suurüritustel. Kutsuge organisatsiooni liikmeid, töötajaid, koostööpartnereid osalema oma arutelu(de)l.
  • Pildistage oma aruteluteema ja/või programmi eeltööd (koosolekuid, üritusi, kõiki festivaliga seotud ettevõtmisi ja inimesi). Jagage tehtud pilte, videoid oma sotsiaalmeediakanalites. Lisage uudise, pildi, video juurde kindlasti hashtag #arvamusfestival.
  • Soovitame luua Facebooki ürituse teemaala jaoks (mitte eraldi arutelule!), kus on kirjas ala ja korraldava organisatsiooni nimi/nimed. Sellega väldime sotsiaalmeedia ülekoormamist, mis eelmise aasta kogemusel mõjutas osalejaid pigem negatiivselt.

Milline võiks olla Facebookis aruteluala ürituse nimi?

Kui loote ürituse, siis tehke seda alale, mitte arutelu(de)le! Seda ka juhul, kui alal on mitu erinevat korraldajat. Vastasel juhul „ujutab“ Facebook Arvamusfestivali reklaamiga üle, mis häirib lehe külastajaid. Sel aastal on u 25 ala, seega sama palju peaks olema sündmusi (event´e). Ka Arvamusfestival loob oma Facebooki ürituse.

Milline võiks olla Facebooki ürituse kaanepilt?

  • Parim kaanepilt on eristuv ja informatiivne. Soovitatav on kasutada Arvamusfestivali logo – nii on selge, et tegemist on Arvamusfestivali sündmusega.
  • Palume logo kasutamisel kindlasti järgida CVI-is kehtestatud nõudeid: www.arvamusfestival.ee/af-symboolika
  • Leidke oma Facebooki üritusele võimalikult lühike ja täpne nimi. Hea, kui selles kajastuks Arvamusfestivali nimi. Näiteks: Arvamusfestivali Õpiorg, VUNK innovatsiooniala@Arvamusfestival, NO99 Tantsulaager: Arvamusfestivali eri.

NB! Arvamusfestivalil ei ole lavad ega telgid, vaid alad. Ei ole esinejad ja kuulajad, on osalejad. Festivalil me pigem arutame, kui vaidleme. Palume reklaamides, infotekstides jm sellelegi tähelepanu pöörata.

Kas Arvamusfestival kajastab arutelualade infot?

Arvamusfestival kasutab festivali üldinfo levikuks oma kanaleid: kodulehe blogi, Facebooki lehte, Facebooki event´e, Twitterit ja Instagrami, võimalusel pakume oma partnerite massimeediakanalitesse teemasid ja artikleid.

Arvamusfestival ei saa toeks olla suhtlusel meediaga, aga kindlasti mõelge oma partneritega, mis nurga alt võiks teie teema meediale huvi pakkuda ning võimalusel tegutsege!

Arvamusfestival on väga huvitatud teie teemade kajastamisest, sest teie arutelud ongi festivali olemus! Siiski palume arvestada ajalise ressursiga: saame tutvustada mai algusest kuni augusti alguseni oma kanalites vaid neid arutelualasid, mille kohta on meieni jõudnud ala ja/või teema(de) kirjeldus(ed) hiljemalt 1. juuniks.

Milline peab olema minu ala ja teema kirjeldus?

Lühike (4-5 lauset, kuni 500 tähemärki), tabav, kirjeldav ja huvi äratav. Pealkiri võiks olla maksimaalselt 90 tm pikk. Kui teie arutelu keeleks on inglise või vene keel, siis ka kirjeldused veebi- ja paberkava jaoks peaksid olema selles keeles (eesti keelde tõlkida pole vaja).

Kuna konkureerite paljude teiste aladega, peaks sõnum olema omanäoline. Kirjeldus võiks vastata küsimustele: Kellele on arutelu mõeldud? Miks see peaks antud sihtrühma huvitama? Milline on pea- ja 2-3 alateemat, millest juttu tuleb? Milline on aruteluvorm ja kas see kutsub osalejaid kaasa mõtlema, rääkima?

On ka kindlaid aspekte, mis aitavad teid kiiresti üles leida: teemaala nimi ja teemaala korraldajate loetelu, arutelu pealkiri, toimumise aeg, lühike teema ja aruteluvormi kirjeldus, arutelu korraldajad, moderaator ja kutsutud arutlejad. Kasutage neid märksõnu oma kanalites!

<- Aruteluala kujundus Majutus ->