Turundus, reklaam ja kommunikatsioon

Aruteluala nimesilt

Soovitame mõelda oma teemaala nime sildi loomisele. Festivali külastajaid on erinevaid, kuid nö „jalutajatele“ olete siis paremini nähtavad ja kui nimi kõnetab, astuvad arutelu juurde kuulama-osalema. Aruteluala nimesildi ja programmide esitamise kohta mõned ideed eelmise aasta festivalilt: https://plus.google.com/photos/117956383673552152573/albums/6152825467118230481 Mida loomingulisem ja eristuvam, seda parem!

Materjalide jagamine

Reklaammaterjalide, flaierite, kingituste, voldikute ja flaierite, õhupallide jm meenete jagamine Arvamusfestivali alal ei ole lubatud.

Arutelualal kohapeal võib aga osalejatele soovi korral anda lugemiseks raamatuid ja aruteludega seotud trükiseid.

Aruteluala Facebook’i üritus

Kui olete loonud arutelualale Facebooki ürituse, postitage sinna päeva jooksul näiteks 2-3 pilti, mis pakuvad teie fännidele kõige rohkem huvi. Kindlasti ärge postitage liiga tihedalt! Soovitame võimalusel pildistada toimunud arutelu ja seal osalenud inimesi ning pilte hiljem oma ürituse ja organisatsiooni lehtedel jagada.

Sotsiaalmeedias (Facebook, Twitter, Instagram) oma teemade kohta postitusi tehes soovitame kasutada Arvamusfestivali hashtagi #arvamusfestival või ka #arvamusfestival2019.

Meedia

Arvamusfestivali kommunikatsioonitiim on teie programmist väga huvitatud juba enne festivali. Otsime uudseid vaatenurki, uusi nägusid ja põnevaid teemasid, millest kirjutada oma blogis ning ka ajakirjanduses. Julgustame palavalt meie meediatiimiga kontakteeruma ja oma teemasid välja pakkuma: martha.grauberg@arvamusfestival.ee

Meediakanalid on oma alade ja vabaõhustuudiotega loomulikult esindatud ka Paides kohapeal. Samuti on kohapeal kümned ajakirjanikud, kes teevad reportaaže. Olge valmis ka selleks, et teie arutelu võib huvi pakkuda festivali blogijatele.

Pildid

Festivalil on oma fotograafide meeskond, aga need tublid inimesed kindlasti igale poole ei jõua. Haarake võimalusel enda meeskonda üks hea pildistaja!

Bränding arutelualal

Arvamusfestivalil on fookuses sisu: positiivse nähtavuse toob väga hästi ette valmistatud ja modereeritud, huvitav ja inspireeriv arutelu, uuenduslikud või mõistmist loovad ideed. Edukas bränding arutelualal toetab arutelusid ja teemasid.

Soovitame bränditud promovahendeid kasutada väga kasinalt: üks-kaks rollupi vm arutelu poodiumi kõrval / taga arutelu ajal, vahetult enne ja pärast seda. Logode asemel soovitame tuua alale informatiivseid, huvitavaid ja kaasavaid vahendeid.

Parim võimalus ala brändida on praktiliste sisustuselementidega. Bränditud (aga üldise värvide tonaalsusega sobivalt) võivad olla alal istumiskohad (a la logoga kott-toolid vms), lauad, lambid, vaibad, padjad jms.